29 februari 2016

De zorg: snapt u het nog?

De zorg: Snapt u het nog?

De zorg: Snapt u het nog? Dit is het thema van de SGP bijeenkomst van de SGP Kiesvereniging Elspeet-Vierhouten. Kom ook op D.V. 7 maart en denk mee.

Op D.V. 7 maart 2016 hoopt de kiesvereniging Elspeet-Vierhouten een bijeenkomst te houden met als thema “De zorg: Snapt u het nog?”. De avond zal geopend worden door de voorzitter. Daarna zullen er inleidingen op het thema gedaan worden door de wethouder Gert van de Berg, door Cokky de Visser (Oranjehof) en door Wilma Zoutewelle (RST). Vervolgens kan hierover van gedachten worden gewisseld zodat ook u uw mening aan de SGP fractie kenbaar kan maken. We hopen op deze manier de politiek dichter bij u te brengen. Zie voor meer informatie www.sgp-elspeet.nl.

Belangstellenden zijn van harte welkom op D.V. 7 maart a.s. in het gebouw de Nachtegaal. Aanvang 19:30 uur. Gebouw “de Nachtegaal”  Nachtegaalweg 11, Elspeet.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voor meer informatie:

F. Oudendorp, secretaris SGP Kiesvereniging Elspeet-Vierhouten, (0577) 490178