21 maart 2014

Kiezers bedankt!

In ons verkiezingsprogramma hebben we toegezegd, dat als u op ons stemt, dat wij er hard aan zullen werken om uw vertrouwen in de SGP niet te beschamen.

Afgelopen woensdagavond constateerden wij dat er 4180 inwoners van de gemeente Nunspeet hun stem aan de SGP hebben toevertrouwd. Dit vertrouwen van zoveel mensen maakt ons stil en dankbaar. Dit grote aantal stemmen geeft ons tegelijkertijd ook een nog grotere verantwoordelijkheid om onze gemeente op een goede en degelijke wijze te besturen.

De komende raadsperiode zal niet de meest gemakkelijke periode worden. We zullen scherpe keuzes moeten maken om de begroting op orde te houden. Er komen daarnaast veel taken op de gemeente af die moeten worden ingepast in de gemeentelijke bestuurslaag. U kunt ons er aan houden dat we er hard aan zullen werken om dit op een zo goed mogelijke manier voor al onze inwoners te doen.

Wij hopen en bidden dat God ons de kracht en de wijsheid geeft om de Nunspeetse samenleving te dienen.

Met hartelijke groet,

Namens de SGP Nunspeet