28 mei 2015

Persbericht bezoek Bad Hoophuizen

SGP fractie bezoek droompak Bad Hoophuizen

Nunspeet - De SGP fractie heeft op donderdagavond 21 mei een bezoek gebracht aan het vakantiepark Bad Hoophuizen. Enkele jaren geleden is het park overgenomen door de landelijke organisatie Droomparken. De fractie wilde zich graag laten inlichten over de huidige stand van zaken en de toekomstplannen. Raadslid Marcel van Klompenburg is positief. “We willen graag dat de gemeente waar mogelijk een positieve bijdrage levert aan dit soort plannen van ondernemers. Niet voor niets hebben we in het coalitieakkoord laten opnemen dat we graag een servicegerichte gemeentelijke overheid zouden zien, voornamelijk op ruimtelijk gebied. Waar deze ondernemer tegenaan loopt zijn veel regels op het gebied van natuurbehoud. We willen graag dat de gemeentelijke overheid ondernemers door dit woud van wet- en regelgeving heen helpt. De komende maanden zullen de toekomstplannen van dit park in de commissie aan bod komen, het is prettig dat we door middel van dit bezoek een goed beeld bij de situatie hebben.”

Na de informerende bijeenkomst in het restaurant van het park kreeg de fractie een rondleiding over het park. Foto’s van dit bezoek zijn te zien op de website van de SGP in Nunspeet, nunspeet.sgp.nl.

Meer informatie? Bel met Harm Jan Polinder via 0623915567.