9 oktober 2019

Schriftelijke beschouwingen SGP ingediend

In Nunspeet is het gebruikelijk dat voorafgaand aan Algemene Beschouwingen in de raadsvergadering door de verschillende partijen schriftelijke beschouwingen worden ingediend. De verschillende fracties geven daarin een eerste reactie op de begroting 2020 en stellen een heel aantal vragen. Het college zal de verschillende vragen voorafgaand aan het debat over de Algemene Beschouwingen beantwoorden. Hierdoor wordt het debat tijdens de Algemene Beschouwingen minder uitvoerig op detail gevoerd en is het als partijen ook mogelijk van tevoren kennis te nemen van elkaars plannen en daar ook op te reageren.

Het document met de schriftelijke beschouwingen van de SGP is via deze link te lezen. Via de gemeentelijke website zullen binnenkort ook de andere beschouwingen worden gepubliceerd. Daarnaast zal op 15-10 op de gemeentelijke pagina's in de Nunspeet huis aan huis een samenvatting worden gepubliceerd.

Het debat over de Algemene Beschouwingen wordt gehouden op donderdag 31 oktober D.V. vanaf 16.00.