10 februari 2022

Campagneauto in gebruik genomen

SGP neemt campagneauto in gebruik

Voor meer foto's, ga naar onze Facebook pagina: https://www.facebook.com/SGPNSPT.

De campagne van SGP Nunspeet was al op volle toeren. Maar met de ingebruikname van de campagneauto wordt de eindsprint ingezet. De campagneauto is gesponsord door Mudde Kok automotive. Het Urker bedrijf verhuist binnenkort naar het voormalige GPS-terrein op industrieterrein ‘de Kolk’. SGP-lijsttrekker Harm Jan Polinder is het autobedrijf dankbaar: “We zijn blij dat dit familiebedrijf naar Nunspeet komt en dat zij een prachtige auto beschikbaar stellen voor onze campagne. Hopelijk levert het een mooie hoeveelheid aandacht op voor de SGP én voor Mudde Kok automotive”.

Campagneleider Marien Klein vult aan: “Deze auto is een mooie herkenbare hybride. Enerzijds toont het de ontwikkeling en ondernemerszin die wij als SGP fractie binnen de gemeente Nunspeet voorstaan. Aan de andere kant staat deze auto ook voor degelijkheid en betrouwbaarheid. Juist waar we ons de afgelopen jaren als lokale bestuurderspartij voor hebben ingezet.” De campagneauto is de komende weken zichtbaar binnen de gemeente Nunspeet en wordt ingezet bij de diverse activiteiten die het campagneteam op de planning heeft staan.