8 maart 2018

SGP zingt met bewoners Bunterhoek

De SGP heeft dinsdagavond een bezoek gebracht aan de bewoners van de Bunterhoek in Nunspeet. De aanwezige bewoners van de Bunterhoek mochten liederen en psalmen opgeven die vervolgens met elkaar gezongen werden. Lijsttrekker Chris Stoffer legt uit waarom de SGP dit doet: “We hebben in de periode voorafgaand aan de verkiezingen veel campagne-activiteiten waarbij kiezers naar ons toekomen of wij naar kiezers toegaan. De oudere doelgroep mag daarbij zeker niet ontbreken, vandaar dat we in de Bunterhoek de ouderen in onze gemeente graag opzoeken. Daarnaast vinden we het belangrijk om komende periode meer aandacht te hebben voor eenzaamheid onder ouderen, want dat probleem zien we ook in onze gemeente toenemen.”

Chris Stoffer en de andere SGP kandidaten staken ook de handen uit de mouwen. “We hebben de aanwezigen van koffie voorzien en uiteraard iets voor bij de koffie meegenomen. Ook werden er geestelijke liederen en psalmen gezongen met de ouderen, begeleid op het orgel.”

Tijdens de avond was er ook kort aandacht voor politiek. “Uiteraard hebben we kort verteld wat onze plannen zijn voor de komende jaren, maar dat was niet het belangrijkste deze avond. Juist het zingen met elkaar werd erg gewaardeerd. Zodanig zelfs dat we hebben afgesproken om snel weer een avond te komen, die avond hebben we meteen in de agenda gezet. Het was een leuke en geslaagde avond die erg goed werd ontvangen!” Op donderdagavond 15 maart bezoekt de SGP Oranjehof in Elspeet met een soortgelijk programma.